Hej Thomas!
Du har använt dig av nya Mina Sidor när du gjorde en felanmälan och även genom att kontakta oss för din boendefråga.
Hur upplevde du sidan?
Det var mycket enkelt att välja direkt om jag behövde göra en felanmälan och följa de stegen där, eller om jag i stället ville kontakta er gällande min fråga jag hade om min lägenhet.
Vad är det du känner är lite extra bra med Mina Sidor?
Jag trodde det skulle vara svårt och kännas komplicerat, eftersom jag inte är van vid dator och det tekniska. Men det var tvärt om, jag tyckte det var ganska enkelt och bekvämt att följa det jag felanmälde och att få svar på ett ställe. Svaret på min fråga gällande lägenheten kom inom ett par dagar. Det var också väldigt smidigt tycker jag.
Var det något speciellt som överraskade dig positivt med Mina Sidor?
Det skulle väl vara att jag upptäckte min felanmälan vid 20.00 på kvällen, så la in det direkt på Mina Sidor i stället för att vänta till telefonen öppnade dagen efter. Fick reda på att ärendet hamnade hos någon direkt på morgonen i stället för under dagen som det gör när man ringer. Jag blev kontaktad ganska snabbt för reparation av skadan jag anmälde.
Det händer ganska mycket i området jag bor, det byggs om och så. Så den information jag får om det finns också på Mina Sidor. Det gillar jag.